28 Ekim 2009 Çarşamba

Ben Senden Sonra Düş Oldum.

Ne demeli?
Nasıl anlatmalı?
Ne yazmalı bu dar ve parlak yüzeye?
Sıradan bir yalnızlık benimkisi
Kiminkinden farkı var?
Kelimelerden cümle kurma yeteneğim,
benim yalnızlığımı sadece belgelenmiş bir 'anı' yapar
Herkesinki gibi bir yalnızlık bu
Yangın yerinde hareket edememek gibi
Hiçbir teselliye boyun eğmeyen

Laftan, sözden anlamayan bir yalnızlık bu da
Asi
Onurlu
Ümitsiz
Hiç kimseninkinden farkı yok
Sabah ezanından hemen sonra
Durduk yere arabanın camını açıp
İstanbul'un tam ortasında, sesim kısılasıya geceye O'nu bağırmak
'Seni seviyorum'u öfkeye dönüştürmek
Bu koca kente O'nu haykırmak
Dudaklarımın önce titremesi
Sonra gözlerimin dolması
En fazla ağlamak ıslak caddelere
Elimin ayağıma dolaşması
Salaklaşmak
Farklı mı yapar benim yalnızlığımı?
Duysaydı
Belki
Duymadı
Duyulmadı
Diğer yalnızlıklar gibi benimkisi de
Duyulmayan
Görülmeyen
Bilinmeyen
Umursanmayan
Sıradan bir yalnızlık
Bir adım yaklaştıkça, bir 'kadın' daha uzaklaşan
Bir kadın uzaklaştıkça, bir 'adam' daha küçülen yalnızlık bu da

0 yorum: